Derby #336: Days Of The Week
+74

Caturday Night Fever

Caturday Night Fever
add a comment

Comments

omarfeliciano


quality posts: 43 Private Messages omarfeliciano
Re: Caturday Night Fever


I'm gonna sue Woot for making me design a shirt with a cat. lol

shikausstan


quality posts: 1 Private Messages shikausstan
omarfeliciano wrote:I'm gonna sue Woot for making me design a shirt with a cat. lol


I had to do it too... I think it was that or a picture with a camel...

harantula


quality posts: 3 Private Messages harantula
Re: Caturday Night Fever


haha GREAT!!! +1






fishbiscuit5


quality posts: 45 Private Messages fishbiscuit5
Re: Caturday Night Fever


This is perfect!









Narfcake


quality posts: 306 Private Messages Narfcake
Re: Caturday Night Fever

Yeah, good luck defending yourself against your derby entry to catshirts.woot!

(GMV.)

The day old Woot shirts died

(petition courtesy of @no1)

lonelypond


quality posts: 534 Private Messages lonelypond
Re: Caturday Night Fever


Could dance all night

New Blink Kitty Love comic: Legion of Snackerheroes.

jasneko


quality posts: 31 Private Messages jasneko
Re: Caturday Night Fever

So cute and nicely done - love it <3

sjaynedesign


quality posts: 2 Private Messages sjaynedesign
Re: Caturday Night Fever

Haha, cute cat! I really like the disco ball, too!


oakenspirit


quality posts: 104 Private Messages oakenspirit
Re: Caturday Night Fever


I like how this is not you at all but your sense of design and solid drafting-mind shows through-

omarfeliciano


quality posts: 43 Private Messages omarfeliciano
Re: Caturday Night Fever


Thanks everyone for your comments and votes so far

This was a real challenge for me (for not being my usual style). I'm not that good with cute characters, so I'm really happy to see how far it has gone!!!

More Derby Entries

By date:

By rank:

Thumbnail

Whoa there buckaroo!

If you wanna vote, you need to first. Be sure to using an account with at least one purchase, otherwise you won't be able to participate. Sorry we called you buckaroo.